آقا رفیعی ، مانع تولید مثل!!!!

مسافرت جهادی عید بود که رفته بودیم جنوب.
یادمه خیلی مسافرت باحالی هم بود.اونایی که یادشونه تایید کنن.
خلاصه اگه یادتون باشه آقا رفیعی هم تو اون مسافرت بود و کلا آقای رفیعی آدم پر جذبه ای بود. و کلا همه ازش میترسیدن البته در اواخر دبیرستان کرک و پرش ریخته بود و بچه ها زیاد دیگه حساب نمیبردن ازش.
ولی نمیدونم چرا من از همون اول دبیرستان کرم داشتم که با معلمها کل کل کنم. واسه همینم هر سال یه پارتی جور میکردیم که اخراجم نکنن
واسه همینم از دانش و زرین و سید موسوی و امثالهم دل خوشی که ندارم هیچچچچچچچچچچچچچچچ اگه یه روزی کارشون گیره من بیافته ………

القصه….
تو مسافرته جنوب نمیدونم با کیا بودیم که دوره یه تراکتور وایساده بودیم و شر و ور میگفتیم که یه دفه نمیدونم یه دادی بلند شد که » بچه ها این جا رو نگاه کنیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد»
ما هم همه کنجکاو رفتیم طرفه صاحب صدا که یه صحنه باحال دیدیم…..
دو تا خرمگس نشسته بودن روهم و مشغول بودن……..( مجرد ها خجالت بکشن برن زن بگیرن )


خلاصه ما هم که از این چیزا ندیده بودیم دهنمون کف کرده بوددد ( من تو اون سن و سال هنوز نمیدونستم بالاخره انسان چه جوری بچه دار میشهههه آخرشم یه بار پیمان کهربایی بهم گفت)
خلاصه مشغوله کف کردن بودیم که سر و کله آقا رفیعی پیدا شد و طبق معمول می خوات سر در بیاره چه خبریه؟؟؟
منم نامردی نکردم و گفتم » آقا رفیعی به نظرت اینا دارن چی کار میکنن؟؟؟؟؟؟؟ »
آقا رفیعی که از جریان خبر نداشت اومد جلو و با صحنه کثافت کاریه خر مگس ها روبرو شد…..

و در جواب گفت :
هیچی بابا اینا به هم گیر کرددددددددددددددن
جوابووووووووووووووووووووووو آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
و بعد با یه تلنگر زیره باسن مبارک یکی از خرمگسا جفتشون رو پروند
از اون روز آقا رفیعی هم رفت جزو روشهای تنظیم خانواده…….
اگه نگران توهین شدن هستین نگران نباشینن یه با ر بعد از فارق التحصیلی این خاطره رو واسه آقا رفیعی تعریف کردم و تازه کلی دری وریه دیگه هم بارش کردم
الان ملاحظه بچه های کم سن و سال رو کردم…..
خلاصه اینکه اگه کسی یادشه کیا تو اون جمع بودن اسامی رو بگه…..
اینا همش بهونس واسه اینکه فاصله ها رو کم کنیم
هر کجا هستین گذشتتون رو فراموش نکنین
یا علی ……….

20 پاسخ

  1. عکس دو تا خرمگس رو هم میخواستم بذارم که یا من نتونستم یا این سلیته ایراد داره…..

  2. راستی کسی میدونه آقا رفیعی کجاست؟
    درسته که رفته کانادا؟

  3. خاطره‌هاي بالاي ١٨ تعريف مي‌كني! يك ١٨+ توي تيتر مي‌گذاشتي.
    اينكه آدم گذشتش رو فراموش نكنه رو شديدا موافقم.

    • Icarus,Did you know that if you removed 100 ppm CO2 from the atphsmoere, 100 million people in the rice growing regions of Asia would starve to death the next year? All crops would suffer. There would be world-wide famine.

    • JC, will there be pre-paid parking available for SHU season ticket holders?How many season tickets has SHU sold?How many five-game plans packages has SHU sold?What are the Devils doing to give the place a Pirate Blue look on SHU game days?When will SHU get to practice on their floor?

  4. دیگه احسان جون گفتیم که یه حالی به برو بچ بدیم…..

  5. سپهر مگه تو اونجا نبودی بگو ببینم یادته کیا اونجا بودن؟؟؟

    • La Marsellesa…la tengo en mi MP3 (me gustan los himnos nacionales, partiendo por el chileno y el francés). Ahora, lo de cantar una canción de Massimo Di Cataldo por ten.lfo©o.Ã.parece que el tipo fue más popular allá que acá.Saludos cordiales para ti y, aunque con retraso, para el cumpleañero en cuestión.

    • How’s it going? I enjoyed reading through this publish. My husband and I have been researching for this kind of article with the longest time and We know that your details about the issue at hand is spot on. I’ll be certain to introduce this posting to my neice. Can you tell me how to acquire your new RSS feed? Continue to keep on blogging!

  6. عجب عکس جالبی هم پیدا کردی پسر. من دیدمشون. اگر اجازه بدی من واست می ذارم. ضمناً وردپرس شریف هم هیچ ایرادی نداره. احتمالاً کامپیوتر تو هم مثل مگسها به یه جایی گیر کرده.

  7. hossein joon onja goroohe fence bood to bashagard, afrade hazer ham ta oonjayi ke man yadame Zanjani, Ashraf Vaghefi, Sharif o Nasabi o chand ta dige boodan, dar zemn ma har chi yademoone nabayad begim ke dash Hossein!!??? again eradatmandim ghorban

  8. mokhlese hame, mojtaba aks mage mishe gozasht to mataleb , make natonestim nemidonam cheraaa!!!!bezar age mitonii :)))))) YA ALI

  9. RASTY SEPEHR BASHAGARD BOOD YA MOSAFERATE JONOB????? HAFEZEYE MARO BASHHHH

  10. سلام.
    اول:فقط تو بشاگرد با تراکتور سروکار داشتیم. دوم: قطعا یا اول بوده (شلمچه, که بعید می دونم) یا دوم (بشاگرد). اگر گروه فنس بوده عباس مقدسی و خودت (حسین) و میثم زنجانی (اگه اشتباه نکنم) و اشرف و قلی پور را یادم می یاد.من هم چند روزی گروه فنس بودم. دو سه تا عکس هم دارم که الان پیشم نیست ولی اینجور یادمه.

    • cmq la metro si, è figa, mi sono fatto da borgata paradiso (clgeolno) fino a p. susa. la prossima volta la faccio fino a p. nuova. e comunque i biglietti costano troppo. si, sono che non ve ne sbatte una sega di questo commento.

  11. سینا عکس قدیما رو اگه داری بفرست تو blog

  12. agh damet garm mojtaba baba eyval be ma ham yad bede shayad raho eshteb mirim…… lezzat bebarid az aks

  13. salam.
    mokhlese hame refighaie ghadim hastim darbast

  14. رفيعى خودش بچه لباز بود. من خودم به چشمه خودم ديدم تو شب اوردو دستشو كرده بود تو شلوار بد بخت سينا بىچاره ساده.
    يه بار ديگه همين قضيه تو نماز خونه موقع خوابه بعد الظهر. خيلى آدم كسيفيه. اميدوارم بره تو جهنم مادر جنده !!!

  15. رفیعی یکی از عقده ای ترین بچه باز هیی بود که اگه الان ببینمش میدونم چه جوری از خجالت اون حروم زاده در بیام. با یک مشت اراجیف که به اسم «کلاس تحیل سیاسی» و غیره تو مخ بچه ها میکرد. البته اون تنها نبود. اون نجفی، شکوری ( که عربی درس میداد) هم نوچه های رفیعی حروم زاده بودن. مدیر مدرسه هم که فقط دکور بود و عملن هیچ کاره. تنها کسی که ازش بی نهایت خاطره خوب دارم معم هندسه بود که همیشه هم 6 تیغ میکرد و خیلی مرتب بود.

بیان دیدگاه