رمضانیه

راستش رسم بر این بوده که تو وبلاگ از خاطرات مشترکمون بنویسیم. اما من می خوام با اجازه دوستان اندکی سنت شکنی کنم و به مناسبت ماه رمضان تعدادی از نواهایی را که مطمئنا برای هممون خاطره انگیز هستند در اینجا بذارم. مطمئنم هر کدوم از بچه ها با شنیدن این نواها خاطره ای براش زنده می شه که البته دور از ذهن نیست که اون خاطره به نوعی به دبیرستان و یا جلسات هفتگیمون ربط داشته باشه. چه بسا همین خاطرات تبدیل به پستهای بعدی این وبلاگ بشن. من به طور خاص، ماه رمضان سال چهارم و افطارهای دسته جمعی را به خاطر می آرم که توی اونها محمد دلالت یک تنه و بدون ادعا انجام دادن قسمت اعظم کارها را بر عهده داشت.

از طرفی مطمئنم که مخصوصا برای بچه هایی که خارج از کشور هستند و این نواها ممکنه در دسترسشون نباشه، این پست می تونه جای خالی اذان موذن زاده اردبیلی و ربنای شجریان را در سفره های افطارشون پر کنه.

هم می تونید آن لاین گوش بدید و هم می تونید فایلها را دانلود کنید.


دریافت فایلاذان – موذن زاده اردبیلی


دریافت فایل ربنا – شجریان


دریافت فایل مناجات -این دهان بستی دهانی باز شد – شجریان


دریافت فایل دعای سحر


دریافت فایل دعای افطار


دریافت فایل أسماء الله

6 پاسخ

  1. Damet garm Mojtaba joon, vaghean hal kardam, bekhosoos monajate Shajarian

  2. ابراهيم جان يا بقول سپهر مجتبي جان دستت درد نكنه كه زحمت كشيدي و اين نواهاي آسماني رو گلچين كردي و زحمت آپلودشون رو كشيدي و اينجا گذاشتي كه همه استفاده كنند. من كه توي دانشگاه چندين و چند بار گذاشتمشون و گوش كردم و گوش مي‌كنم.

  3. خواستم يكبار بابت اين فابلهايي كه گذاشتي تشكر كنم. راستش ما امشب ميهمون داريم و مي‌خواهم كه قبل از افطار اين دهان بستي و ربناي شجريان رو بگذارم و بعدش هم اذان موذن زاده اردبيلي و دعاي بعد از افطار. ديدم بهترين كار استفاده از همين پسته! سر افطار كلي دعات كرديم!

  4. مخلصم احسان جان. قابلی نداشت.

    • We are really enjoying keeping up with your trip. It is awesome to get to travel along with you. We;28#17&ve been keeping up the entire trip. The pictures are wonderful. Have a happy safe trip and hurry home to Metter UMC! Blessings, Jerry and Shirley Lott

  5. با تشکر از شما
    پست جالبی بود

بیان دیدگاه